Tuesday, January 18, 2011

Argentina

ARGENTINA

Argentina,este o tara foarte frumoasa,ocupa o mare parte din America de Sud , este a opta tara ca marime din lume.In Argentina,gasim toate formele de relief,munti,podisuri si campii,la granita cu Chile este traservata de Anzi,cel mai mare lant muntos din America de Sud.
Patagonia,ocupa mai mult decat jumatate din suprafata tarii,aici temperatura este mai scazuta ,chiar si cu 20 de grade fata de nordul tarii.In Patagonia,se gasesc multe locuri interesante de vizitat,poti sa mergi sa vezi o balena in Peninsula Valdez sau pinguni,din El Calafate poti sa ajungi la ghetarul Perito Moreno,sau ajungi in Ushuia,cel mai sudic oras din lume,poti sa faci o plimbare prin Parcul National Tara de Foc,unde se termina drumul natioal Ruta nr 3 din Buenos Aires,sunt atatea de vazut,iti trebuie timp si bani.
Eu am ajuns,in luna noiembrie in Argentina,am petrecut aproape o luna,cu siguranta o sa revin ,este o tara superba.Am calatorit,peste 6000 de km din Buenos Aires pana in Ushuaia la capatul pamantului,sunt 3079 de km si retur,dar a meritat,chiar daca a fost obositor.
Transportul in Argentina,se face cu autocarul sau avionul,nu exista cale ferata sa traverseze toata tara,doar pe anumite portiuni,dar asta este insuficient,intr-o tara asa mare.Am ales varianta cu autocarul,exista mai multe clase,de la comun pana la full-cama,scaunul se face pat,serviciile in autocar seamana cu cele aeriene,primesti mancare,te uiti la televizor,preturile sunt pe masura,un bilet poate sa ajunga si la 150 de euro.
Drumurile in general sunt foarte bune,mai putin pe ruta 40,mergi ore intregi pe drumul neasfaltat,din cauza asta pierzi destul timp,desi sunt persoane care merg special pentru acesta ruta,poate sa fie faimosa acesta ruta,dar nu este un drum frumos,mergi prin pampas.
Planul meu de calatorie a fost;
ziua 1-Am ajuns in Buenos Aires dimineata la 1.cazare si mult somn.
ziua 2-Buenos Aires
ziua 3-Buenos Aires-Mar del Plata-400 de km-5h30 min
ziua 4-Mar del Plata.plecare seara la 21.45spre Puerto Madryn
ziua 5-am ajuns la 15 in Puerto Madryn.cazare
ziua 6-P.Madryn-Peninsula Valdez,P.Delegrada,am vazut o balena,pinguni.
ziua 7-plecare la 15 spre Rio Gallegos.
ziua 8-am ajuns dimineata la 8.plecare spre Ushuaia,la 8.30 ajung la 23.50.total'36 de ore
ziua 9-Ushuaia-odihna
ziua 10-plimbare pe canal Beagle.
ziua 11-odihna.
ziua 12-parcul Tara de Foc
ziua 13-plecare dimineata la 5 spre Rio Gallegos-El Calafate.am ajuns la 23.
ziua 14-El Calafate
ziua 15-ghetarul Perito Moreno-intoarcere in El Calafate si plecare spre Esquel.
ziua 16-Esquel.am ajuns la ora 20.
ziua 17-plimbare cu trenul cu aburi din Esquel.plecare spre Bariloche4 ore.
ziua 18-vizita fabrica de ciocolata din Bariloche,centru vechi,plecare la 15 spre Buenos Aires
ziua 19-ziua 26-Buenos Aires.

Etichete: argentina-vacanta 2









Labels:

4 Comments:

At January 18, 2011 at 4:29 PM , Blogger Andreea said...

superbe imaginile!
Ma bucur ca ti-a placut Argentina

 
At January 18, 2011 at 11:30 PM , Blogger VertAnge said...

Am si eu o intrebare caraghioasa: ciocolata argentiniana e la fel ca cea europeana? Are ceva specific?

 
At January 19, 2011 at 7:47 AM , Blogger Adina said...

eu am cumparat de la o fabrica,celebra din Argentina,exact din Bariloche,nu era asa buna cum este asta din Europa,cu alte cuvinte nu pierzi nimic.
mi-am adus aminte,am mai cumparat ciocolata si de la Havana,un alt magazin faimos,asta a fost buna,ciocolaata specifica este dulche de leche.

 
At January 19, 2011 at 8:15 AM , Blogger cathyarv said...

When you travel, having a place where you could stay and rest after a long day of traveling is important, here's a place where you could stay when you visit Argentina.

Lola House Botique Hotel

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home