Thursday, January 26, 2012

Travel-wish 2012

Travel-wish 2012

Unde vreau sa calatoresc in 2012?

Vreau sa ajung in America de Sud,in 2010 decembrie am fost in Argentina,am zis sa revin sa vad acest continent,sunt cateva tari pe care vreau sa le vad neaparat.
1.Peru,Lima si apoi ma indrept spre Cusco,urmeaza Machu Picchu,lacul Titicaca si ce mai poate:).
2.Ecuador-Quito,Otavole,poate ajung si prin Amazon,oricum o sa vad cat mai multe din acesta tara.
3.Bolivia-La Paz,Salar de Uyuni (cea mai mare intindere unde se gaseste sare).
4.Chile-nu stiu daca ajung in acesta tara,dar sper sa ajung si aici,macar sa vizitez o mica parte.
5.Argentina- a ramas o parte de vazut din acesta tara superba,mi-am dori sa ajung in Salta,sa fac o plimbare cu trenul El tren de la Nubes,as vrea sa mai revad si Buenos Aires,iubesc acest oras,este minunat.
6.Belgia-doar sa revad tara asta,vreau sa ajung in Bruges,Namur.
7.Luxemburg
8 Malta

16 Comments:

At January 26, 2012 at 11:38 PM , Blogger Ioana said...

Ambitioase planuri, bravo, tin pumnii sa se indeplineasca! Sa ai un 2012 asa cum ti-l doresti! :-) Si eu vreau mult de tot sa ajung in America de Sud, insa deocamdata e Asia la rand, daca tot sunt mai aproape de ea de la o vreme incoace...

p.s. M-ai scos din blogroll? :-(

 
At January 27, 2012 at 5:14 AM , Blogger Micky said...

mamaaa da ce lista lunga :) bine, fie, daca asta vrei :)

 
At January 27, 2012 at 10:48 AM , Blogger Adina said...

Ioana,cand am zburat spre Buenos Aires,Barcelona-Doha-Sao Paulo-Buenos Aires,am zburat cu 2 zile mai vreme despre Barcelona.Vreau sa ajung si in Asia,sunt atatea tari de vazut si acolo,deocamdanta m-am indragostit de America de Sud.
Vreau sa stau 3 luni,abia astept sa treaca timpul si sa imi cumpar biet de avion si sa plec.
Nu stiu de ce spui ca te-am scos din blogroll?eu am dat follow,mai trebuia sa fac ceva?
Micky,este lunga lista dar macar jumatete din ea tot o sa vad,am pus mai multe sa imi poata ramana cateva.

 
At January 27, 2012 at 2:12 PM , Blogger Ioana said...

Nu, ma refeream la blogroll... sau mai bine zis "Blog List", dupa cum scrie la tine in josul paginii :-). Aveam impresia ca ma pusesesi si acolo...

3 luni? Foarte tare, tin pumnii si mai si atunci, asta da vacanta! :-P

 
At January 28, 2012 at 2:58 PM , Blogger Aliceee Traveler said...

Bafta! Ti se vor indeplini

 
At February 10, 2012 at 11:08 AM , Blogger Unknown said...

Ai planuri foarte mari, sa vezi cinci tari in trei luni, nu e periculos in America de Sud?Dar cind dai atitia bani pe bilet parca e bine sa stai mult, eu as face la fel.Bafta si fii cu ochii in patru.

 
At February 12, 2012 at 7:02 PM , Blogger Adina said...

Ioana,te rog sa imi spui cum pot face asta,am uitat cum pot adauga blogul tau pe pagina.
Alice,eu asa sper:)
Li,Peru cred este ok,nu stiu cat de sigura este Bolivia sau Ecuador,oricum nu umblu noaptea si sper sa fie bine,in Argentina am calatorit in siguranta si noaptea,va povestesc la intoarcere,macar sa plec.

 
At February 27, 2012 at 12:57 PM , Blogger Unknown said...

M-am uitat peste blogul unor francezi, se plingeau ca au explodat preturile in Argentina.Au cheltuit 10000 euro in sapte luni, au stat unde e mai ieftin, au mincat unde e ieftin.Mult.

 
At February 28, 2012 at 6:27 PM , Blogger Adina said...

Eu am cheltuit aproximativ 2000 de euro,am stat la hostel de cele mai multe ori,imi preparam singura masa la hostel,Argentina este o tara imensa si biletele la autocar costau destul,mai ales daca vroiai un minim confort scaun care se facea pat sau macar la 180 de grade.
10000 pentru 2 persoane?vine cam 1500 de euro,eu iesit chiar foarte bine,de ce spui ca este mult?vine 750 persoana,sa calatoresti o luna eu spun ca este chiar perfect:).
Preturile sunt tot ca la noi,problema este distanta foarte mare dintre orase si biletele de autocar costa ceva,dar eu spun ca merita,m-as intoarce si maine.
Eu in Asia inca n-am ajuns,cat s-ar cheltui pentru o luna prin Asia de SE?

 
At March 2, 2012 at 11:01 AM , Blogger Unknown said...

In Asia SE se cheltuieste cit vrei, depinde de pretentii, e zona cea mai ieftina de pe glob.Biletul de avion costa 550-700 euro, o cazare decenta, hotel, nu guesthouse e 20$, mincarea nu se pune.Transportul poate fi ieftin, cu autobuzul.sau putin mai scump, cu avionul.De aceea merge lumea.Taxiul e ieftin, chiar si berea si tigarile, dar aici nu stiu preturile.Cel mai ieftin e Vietnam, urmeaza Thailanda, Cambodgia, Laos, Bali, Myanmar, Malaezia. Scump e Singapore.Dar nu exagerat.Oriunde in Asia e mai ieftin ca la Milano, sa vin cu un exemplu.
2000 euro cu tot cu bilet?

 
At March 4, 2012 at 10:41 PM , Blogger Adina said...

Am intrebat diferite persoane care au calatorit in Asia SE,mi-au zis un buget de 1500 euro nu este suficient pentru o luna acolo,oricum intr-o zi o sa ajung si in Asia SE,indiferent daca imi ajung 1500 sau 2000 de euro,asa aveam si eu impresia ca este mai ieftin.
2000 de euro fara biletul de avion,am dat 400 pe bilet Barcelona-Doha-Sao Paulo-Buenos Aires,plus 200 euro Bucuresti-Praga-Barcelona,ieseam si la 500 dar am zis sa zbor cu companie aeriana de linia,nu puteam sa risc,oricum am platit foarte bine.

 
At March 14, 2012 at 11:26 AM , Blogger Unknown said...

In Asia SE se calculeaza totul in $, nu stiu cine ti-a spus ca nu e destul 1500 euro pe luna, dar minte.Sa vezi cu ce buget mic se descurca unii acolo, cred ca de aceea e asa de strict regimul de vize.Veneau toti pensionarii din Olanda, Franta pe perioada iernii, decit sa faca economii in tara lor de bastina , mai bine stau la caldura acolo si maninca banane.
Atunci cum se descurca asiaticii cu salarii de 200-300 dolari pe luna?
Vrei sa mergi in Africa?Cu 2500 euro poti vizita Japonia.

 
At March 19, 2012 at 3:17 PM , Blogger Adina said...

M-ai spus mai multe persoane care au calatorit in Asia SE,nu stiu nici eu ce sa mai cred,stiam ca este ieftin sa calatoresti acolo,mi-au zis la inceput era ieftin si acum nu mai este chiar asa,pana la urma trebuie sa ajung eu sa vad:).
2500 pentru Japonia?pentru cate saptamani?pai asiaticii nu cred sa calatoreasca asa mult,apoi ma gandesc ca preturi sunt diferite pentru turisti,nu asa este peste tot?
Da,m-as duce in Africa dar mi-am planificat America de Sud,Asia SE,sunt alte locuri de vazut ,o sa las Africa la sfarsit:).

 
At March 20, 2012 at 4:55 AM , Blogger Unknown said...

Pentru o excursie de trei saptamini in Japonia 2500 euro sunt suficienti, cind am fost eu era excelent cursul dolarului in raport cu yen.Acum, cursul e altul; sunt hoteluri ieftine si la ei, mincarea are preturi ca la noi.Au facilitati pentru turisti, bilete ieftine pentru metro, diferite" pass" pentru calatoriile intre orase etc.Oriunde in Asia e mai ieftin ca in Europa occidentala, sa nu comparam cu preturile din Suedia, Danemarca, Norvegia.
Ma enerveaza smecheriile agentiilor de turism care vind cu mii de euro o excursie in Asia, astea sunt preturi pentru naivi.

 
At March 20, 2012 at 1:15 PM , Blogger Adina said...

Eu am intrebat pe softpedia daca imi sunt suficienti 1500 de euro pentru o luna,raspunsul a fost nu prea ca sunt la limita si 2000 sunt ok,era vorba de Thailanda,Singapore,Malaesia,am ramas si eu suprinsa de raspunsuri.
Acum este si mai ieftina Japonia din cauza cutremurului,am inteles se poate cumpara si acel train pass,sper sa ajung in Japonia cat mai curand,desi inca imi este teama de ce s-a intamplat cu centrala nucleara.
Eu tot pe cont propriu imi planific vacantele,unii prefera sa plateasca mai mult dar sa fie totul la pachet fara batai de cap,depinde de fiecare turist in parte.

 
At March 20, 2012 at 11:03 PM , Blogger Unknown said...

Singapore e o tara scumpa, foarte elegant, curat si scump.Am vorbit cu o domnisoara din Singapore cind am fost in Vietnam, ea a fost socata de preturile din Elvetia.In Malaezia e mai ieftina cazarea, transportul;mincarea e ceva mai scumpa ca in Thailanda.
Thailanda nu e o tara scumpa, daca ar fi nu ar avea 14 milioane turisti.Trebuie planificata atent calatoria pentru ca e o tara mare, nu poti vedea totul in citeva zile, asa cum se lauda unii.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home